maandag 26 februari 2018

D66-campagnebus 8 maart in Beuningen

8 maart is het internationale vrouwendag. Het doel van Internationale Vrouwendag is aandacht te geven aan vrouwenthema’s zoals economische zelfstandigheid, huiselijk geweld en andere aandachtspunten op het gebied van emancipatie en participatie. Thema’s die elke dag aandacht moeten krijgen, maar op deze dag extra worden belicht.

Op deze speciale dag zal de bus-tour van D66 om 14.30 uur parkeren op het Mauritsplein in het centrum van Beuningen. In de bus zullen veel enthousiaste D66’ers zitten die samen met D66 Beuningen extra aandacht besteden aan deze bijzondere dag. Naast de mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan over de positie van vrouwen zullen we ook bij verschillende vrouwelijke ondernemers in het centrum op bezoek gaan.
Ingrid van Caulil, raadslid D66: “Vrouwen en mannen zijn gelijk, maar dit is nog niet altijd vanzelfsprekend. Daarom zetten we sterke vrouwen extra in het zonnetje op deze dag.”

In aanloop naar 8 maart zal duidelijk worden wie er allemaal in de bus zullen zitten en dus ook in Beuningen aanwezig zullen zijn. Wij zullen u hiervan via onze facebook pagina op de hoogte houden.